"Daj dievčaťu správnu obuv a ona môže dobiť svet!" Marilyn Monroe
Späť do obchodu

Registrácia

Just Cavalli - Inšpirácia mladšej generácie

justcavalli1Just Cavalli bola predstavená v roku 2000 ako prvé rozšírenie značky Roberto Cavalli pre mladšiu generáciu. Kolekcia obsahuje dámske a pánske oblečenie, doplnky a parfumy.

Prvá kolekcia s veľmi nápaditým a eklektickým štýlom bola inšpirovaná fotografiami Roberto Cavalli z jeho ciest.

Charakteristické znaky sú veľmi výrazné výtlačky a farby z divov prírody. V každej kolekcii sú interpretované inovatívne materiály a experimentálne grafika zachovávajúci si punc luxusu, originality, ktorá vypovedá o jedinečnom vkuse nositeľa.

Zbierka bola vždy vnímaná ako "think-tank", ktorá študuje a zlepšuje štýlu zajtrajška.
Spoločnosť Just Cavalli sa stala globálnou značkou obohatenou o myšlienku a vytvorenie škály produktov, ktoré spĺňajú potreby mladých medzinárodných klientov.

"Stvoril som Just Cavalli pre mladých ľudí, ktorí sú vždy inšpiráciou pre moje vzory ... Pozorujem a študujem je - niekedy som zaskočený a fascinujú ma ... Just Cavalli je koncentráciou na skutočný svet a súčasnosť - absolútna území novej generácie! " Roberto Cavalli just cavalli 1_compressed


Roberto Cavalli sa narodil 15. novembra 1957 vo Florencii. Umelecký talent bol v rodine, pretože jeho dedko oslávil impresionistický maliar a šijacia matka. Ako dieťa zakoktalo, ale ako on neskôr povedal, on bol vyliečený zvýšením sebavedomia a objavom fascinácie s dievčatami.
Pri štúdiu na Akadémii umení vo Florencii v roku 1957 sa Cavalli rozhodol, že sa nestane umelcom a namiesto toho experimentoval s aplikovaním maliarskych techník na textil spôsoby, ktoré neboli predtým praktikované. "Môj sen, možno kvôli mojej rodine, mal byť malíř. V jednom bode som si vybral smer textilu, od textilu som šiel na módu."

V roku 1970 Roberto Cavalli predstavil svoj prvý revolučný materiál v debutovej zbierke. "Mal som tento nápad tlačiť na kožu a tak som použil koženú rukavicu z francúzskej garbiarne a keď som začal tlačiť, videl som, že je možné vyrobiť večerné šaty v koži ... v neuveriteľnej ružovej," povedal. S patentovanou technikou technológie koženej tlače získal provízie z iných dizajnérskych domov vrátane Hermès a Pierre Cardin.

Cavalli v roku 1972 otvoril svoj prvý butikový dom v Saint-Tropez a predpokladal potenciál rybárskej dediny ako želaného cieľa módnej elity.

Bohatý estetický vzhľad, ktorý Roberto vynašiel, neprehlušili minimalistickú a dekonstrukční módu, ktoré predstavila nová vlna japonských a belgických návrhárov v polovici 80. rokov. Výsledkom bolo, že podnikanie bolo tichšie a Roberto sa zameral na rodinný život s krásou kráľovnou Evom Weather, s ktorou mal tri deti. Eva sa stala kreatívnou riaditeľkou kolekcie Roberto Cavalli a odvtedy pracuje ako pár.

Cavalliho kariéra vstúpila do začiatku deväťdesiatych rokov. Aplikoval umelecké techniky na denim, predstavil svoje prvé tlačené džínsy v roku 1988, ukázal prvý pieskované bundy v kolekcii jeseň / zima 1994 a pracoval s lycrou, aby v roku 1995 předtavil strečové džínsy. Tieto inovácie v textilnej technológii následne vybuchli v popularite, džínsový trh sa značne diverzifikoval.
Roberto Cavalli uviedol Cavalli Jeans (neskôr premenovaný na Just Cavalli) v roku 2000, čo potvrdzuje jeho štatút priekopníka v denim svete.

V decembri 2004 Cavalli uviedol 'Wild: Fashion Untamed "v Metropolitnom múzeu umenia v Inštitúte v New Yorku, na výstave, ktorá predstavovala ľudskou fascináciu zvieracích koží, a živočíšnych odkazy na oblečenie počas celej histórie. "Nie je to tak, že by som len rád používal zvieraciu tlač, mám rád všetko, čo je mimo prírody. Začal som si uvedomiť, že aj ryby mali fantastickú farbu "šaty", rovnako ako had alebo tiger. Začínam pochopiť, že Boh je naozaj najlepší dizajnér, a tak som začal kopírovať Boha." V septembri 2005 bola predstavená fľaša pokrytá haďou kožou - Vodka Roberto Cavalli. Nasledovala vína, reštaurácie a VIP kluby, tieto expanzia potvrdili značku Cavalli ako go-to dizajnéra pre elitnej životný štýl.
V roku 2007 pracovala Roberto Cavalli s niektorými poprednými umelcami v hudobnom priemysle. Christina Aguilera a Jennifer Lopez požiadali návrhára vytvárať kostýmy pre veľké koncerty, zatiaľ čo Spice Girls mali šaty na mieru pre svoje globálne turné.
V novembri spoločnosť Cavalli predstavila prvú high-street kolekciu pre spoločnosť H & M. Kolekcia bola vypredaná v priebehu niekoľkých hodín od jej uvedenia na trh.


Ďalšia jedinečná spolupráca bola predstavená v júli 2008, keď Cavalli House vytvoril dizajn pre limitovanú edíciu    Coca-Cola.
V roku 2009 sa Cavalli objavila na výstave "The Martha Stewart" a najprv hovorila o túžbe uspieť vo fotografickom svete. "Môj sen v blízkej budúcnosti je vytvoriť skvelú show, kde by som prezentoval moje fotografie z Afriky a iných exotických miest. Natáčal som všetko pre moje návrhy a moja vášeň sa rozvinula. "
Cavalli v roku 2010 oslávila 40 rokov podnikania. Spoločnosť bola pomenovaná číslo jedna v dámske móde pre Luxury Brand Status Index, vydal slávnostné coffee-table knihu a konal extravagantnú parížsku party za účasti hviezd ako Heidi Klum, Kylie Minogue, Naomi Campbell a Taylor Swift.

 

roberto-cavalli-motto SK

oficiálne stránky: www.justcavalli.com 

Tím FS

kontakty_sk

zdroj: VOGUE, MARCOLIN

 

Sledujte nás:

facebook-logo 32x32 instagram-social-network-logo-of-photo-camera 32x32